SUSTIN CAMPANIA

SUSTIN CAMPANIA

miercuri, 26 noiembrie 2008

Continuare

Vreţi să ştiţi ce-a mai urmat?

Prietena mea a fost ieri chemată la director. Precizez că acesta îşi dăduse acordul verbal pentru ceea ce intenţiona să facă d-na profesoară în şcoală pentru informarea elevilor ei. Aşa că, ieri în biroul directorial a început să o muştruluiască reproşându-i acesteia că "i-a adus presa în şcoală" cu acţiunile ei şi că n-are decât "să suporte consecinţele"! Imaginea m-a dus cu gândul la "acţiunile" în seminar ale părintelui Gheorghe Calciu Dumitreasa, păstrând evident proporţiile, care deşi avea susţineri verbale n-a avut susţinători. Şi totuşi, într-un astfel de context, soluţia este cea a părintelui Calciu. Este soluţia pentru fiecare dintre noi. I-am spus prietenei mele că nu i se poate întâmpla nimic pentru că ţara este plină de "astfel de acţiuni" şi că nu pot pedepsi o ţară întreagă pentru curajul afirmării libertăţii de opinie.

Între timp am aflat că se pregătesc pliante de către Arhiepiscopie şi prin parohii se va riposta la această înşelăciune "legală", guvernamentală.

Citeam într-un articol despre Gardasil că, printre altele, conţine o anumită cantitate de aluminiu ca excipient (că toate vaccinurile dealtfel, am aflat ulterior, conţin tot felul de excipienţi "grozavi" pentru sănătatea omului) şi în cele 3 doze de vaccin se acumulează în organism o cantitate de peste 650 mcg de aluminiu, care nu se poate elimina, şi va sta bine mersi în celule, de regulă în cele nervoase, până când se vor hotări să declanşeze un Alzheimer!!! Deci, vaccinăm fetele la 9 ani pentru ca până la 40 să aibă "şansa" de a face o boală de bătrâneţe, specifică astăzi vârstelor de 60,70, 80 de ani. Bună treabă, luată chiar şi doar cu atâta efect! Nemaivorbind că boala Alzheimer este şi ea mai la modă acum în vremurile recente, căci pe vremurile antevaccinărilor nu prea auzea nimeni de ea.

Mă tot gândeam apoi, derulând în minte firul evenimentelor, că tare bine le-a căzut ăstora campania de analize gratuite făcute de întreaga populaţie. Îmi aminteam raportul ministrului Sanătăţii în urma încheierii campaniei şi într-adevăr declarase că ţara noastră are o populaţie cu un înalt risc şi chiar incidenţă a bolilor: cardiovasculare, diabet ş.a. dar nu am auzit atunci să fi pomenit de cancerul de col uterin. Mai apoi au lansat bomba despre acest cancer şi ritmul lui exponenţial de răspândire, pentru a-şi justifica acţiunile de "salvare"! No comment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu