SUSTIN CAMPANIA

SUSTIN CAMPANIA

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Iertare

Nu mai găsesc deloc timp să scriu pe blog. De trei săptămâni ne luptăm cu moartea! Tata socru este foarte bolnav, credem că sunt ultimele sale zile. Ştim, şi este mângâietor acest gând, că din lupta cu moartea câştigă... viaţa veşnică, dar e greu şi dureros să vezi cum se stinge lângă tine, sub ochii tăi. Pomeniţi, vă rugăm, pe Alexandru în rugăciunile voastre şi ale bisericii, şi mai ales la Psaltire, foarte folositoare în această luptă a sufletului cu trupul. Mulţumim!

Am primit primele mele premii şi m-am bucurat nespus, doar că nu am timp acum să finalizez articolul legat de ele. Vă cer dar permisiunea să-l postez când voi avea timp, cu oricâtă întârziere ar fi, căci bucuria este la timpul prezent în orice moment!

Vă îmbrăţişez şi spicuiesc pe cât posibil din postările voastre.
Cu drag şi îndatorată în rugăciune, eu şi toţi ai mei!


3 comentarii:

  1. Il rugam pe Dumnezeu pentru pacea si linistea sufleteasca a socrului tau. Pentru tine si familia ta alinare si nadejde (stiu foarte bine cum e sa ai o astfel de incercare, numai mila Domnului poate ajuta)! Ai grija de tine si de bebele din burtica! Te sarut cu drag, Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe multumiri, Cristina draga, ai multa dreptate: Numai mila Domnului poate ajuta! Bebele nadajduim sa simta doar dragostea noastra si ea sa-l ocroteasca. Va imbratisam si noi, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnul si Maica Sfanta sa va ocroteasca pe toti si sa va intareasca in incercarea cea grea. Maica Domnului sa tina puiul mic din burtica sub acoperamantul ei cel luminos.
    Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere