SUSTIN CAMPANIA

SUSTIN CAMPANIA

sâmbătă, 4 octombrie 2008

Totuşi... a venit toamna!

Astăzi, profitând de ultima zi caldă, căci se anunţă ploile, am colindat cu copiii în căutare de frunze şi flori frumoase, pentru a le pune la presat. Ştiu, trebuia s-o fac în timpul anului, dar parcă mereu aveam atâtea alte treburi! Şi să ştiţi că am găsit încă frunze frumoase şi cîteva flori minunate! Îmi pare tare rău, că tocmai acum aparatul meu foto s-a supărat pe noi şi ca atare sunt nevoită să vă încânt cu ... povestiri despre toamnă.

Şi pentru că una din grijile mele este să dau copiilor mei tratamente naturiste, preventive sau curative, azi am cules şi fructe de măceş, pe care le voi usca şi la iarnă voi adăuga la orice ceai câteva măceşe. Despre măceşe puteţi citi mai multe aici.

Vă ofer şi câteva versuri de toamnă:

De ce-aş fi trist, că toamna târzie mi-e frumoasă ?
Pridvoarele-mi sînt coşuri cu flori, ca de mireasă.
Fereastra mi-este plină
De iederi împletite cu vine de glicină.
Beteala şi-o desface la mine si mi-o lasă,
Cînd soarele rămâne să-l gazduiesc în casă.
O prospeţime nouă surâde şi învie
Ca de botez, de nuntă şi ca de feciorie.

Un comentariu:

  1. Salut, chiar daca nu sunt familiarizata cu blog-urile, am sa incerc sa ma exprim.
    Oricum, vreau sa-ti spun ca publicatiile tale sunt gandul meu cel bun din fiecare dimineata la cafea, care ma motiveaza toata ziua. Multumesc pentru efort si dumnezeu sa te sprijine. Iuliana via Adina

    RăspundețiȘtergere